måndag 15 november 2010

My life now

Tänkte berätta lite hur jag tränar nu fram till nästa säsong drar igång.
Jag bygger muskler för tillfället och då äter jag inte efter något speciellt schema men jag äter så klart inte godis och snabbmat. Jag tränar ungefär 4-5 gympas i veckan plus 2-3 fotbollsträningar.
Juste i skrivande stund så har jag en vecka som är lite lugnare än andra, orsaken är att jag spelar Oden cup i helgen.

En vanlig vecka ..

Måndag: Gym (Kvarnabo) / ev. Gympass (Sportlife)
Tisdag: Fotbolls träning (Inomhus)
Onsdag: Gym (Kvarnabo)
Torsdag: Gym (Kvarnabo) / ev. Fotbolls träning (Inomhus)
Fredag: Ledig
Lördag: Fotbolls träning (Inomhus) / ev. Gym (Kvarnabo)
Söndag: Gym (Kvarnabo) / Fotbolls träning (Inomhus)

-

Gym schema..

Pass 1 : Bröst/Triceps/Mage
Pass 2 : Biceps/Vader/Mage
Pass 3 : Rygg/Under Armar/Mage
Pass 4 : Ben/Axlar/Mage

Intag..
Förre träning: Banan-Kreatin
Efter träning: Banan-Kreatin-Protein
Regelbundet: ZMA FX

Så här ser min vecka ut, även vilka pass jag kör osv.
Jag tränar så ofta jag kan så ibland kan de bli mer och även mindre.
Just nu äter jag mest av vanlig mat och inga strikta regler på intag.
Men efter min "bygga muskler" period så kommer jag försöka gå ner i vikt samtidigt som jag tränar hårt, detta endast för att väga så lite som möjligt med så mycket muskler kvar när säsongen drar igång.
Som ni då förstår kommer jag i början av nästa år ändra mitt schema, även få in med löpning och så klart fotbollsträningar. Kosten kommer vara stenhård koll på. De kommer inköpas lite olika saker framtillsdess för optimal verkan, information kommer !







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar