tisdag 16 november 2010

Godmorgon !

Önskar livet inte skulle vara så komplicerat, känns som mitt liv är alldeles för komplicerat för mig. Önskar livet var lika lätt som de var när man var liten, när de som hänt och det som ska hända inte hade någon betydelse.
Nu sitter jag här i min stora säng i ett stort tomt hus. Och de ända som hörs är musiken och alla tankar som susar genom huvudet. Ibland behöver man nog en dag då man bara kan tänka och se allt från lite perspektiv.
Min dag ser ut så här..
Just nu ligger jag i sängen vilket jag lär göra ett tag till, sen blir de frukost.
Sen bär de nog av till gymmet en sväng, ensam eller med tommy.
Sen blir de nog att fixa lite mat, brukar ju kuna äta som en häst efter gymmet.
Efter maten är de nog dags att åka och hämta Sofia och Lisa.
Senare ikväll bär det av till träning inför Oden cup.
Ungefär så ser min dag ut !
Seá

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar