måndag 15 november 2010

Back !

Nu efter lite fixande så är bloggen som ny !
Blev riktigt nöjd :)

Nu tänkte jag lägga lite tid åt att skriva, vi börjar väl där vi sluta.

Efter en lyckad sommar så har även denna skoltermin börjat, men känns skönt att de är min sista.
Ska bli skönt att kunna känna lite pengar, och ta de lugnt.
Den gångna fotbolls säsongen var i mina ögon en stor besvikelse. Känner att jag tappat form, har inte heller spelat någon A-lags fotboll. Men inför nästa år så kommer de ändras på mycket bland annat träningen, kosten, sömnen och mycket mer.
Eftersom jag inte haft min blogg så aktiv de senaste halv året så är de ganska mycket som hänt. Och jag ska försöka ta igen tiden som gott.


Ganska nöjd med fösta inlägget efter 5 månaders uppehåll, känns som jag fortfarande kan de här!

Seá



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar